Markkinointisopimus

Pohjois-Kymen Liikuntayhdistyksen tavoite on saada jääkiekon ja taitoluistelun harrastamisen edellytykset ja kustannukset kohtuullisiksi. Tällä tavoin pyrimme vaikuttamaan siihen, että mahdollisimman monet seutukuntamme lapsista ja nuorista pääsisivät nauttimaan lajiharrastamisesta, eivätkä joutuisi jäämään harrastusohjelmiemme ulkopuolelle lajin kustannusten vuoksi.

Tarjoamme alueemme (myös ulkopaikkakuntalaisille) yrityksille mahdollisuuden tukea joukkueita/ryhmiä.

Ryhmän/joukkueen seura laskuttaa hinnan yritykseltä.

STLL:n ohjeet tuotemerkeistä sääntökirjan mukaan: "STLL ei rajoita kotimaisissa kilpailuissa tuotemerkkien ja mainosten määrää tai kokoa. Kilpailuasussa kuitenkaan ei saa olla tuotemerkkejä eikä mainoksia. Tupakan ja alkoholi- ja muiden päihdeaineiden mainostaminen on kielletty."

Tarvittava markkinointisopimus on alla tiedostona.

Täytetty sopimus toimitetaan PoKLi:n toimistopäällikölle (mari.palojarvi@pokli.fi).