KKJT:n ryhmät ja joukkueet Aladdin-näytöksessä keväällä 2022

Tietoa meistä

KooKoo Jäätaiturit eli KKJT on Pohjois-Kymen Liikuntayhdistyksen taitoluistelujaosto, joka perustettiin tammikuussa 2010. Kausi 2022-2023 on käynnistynyt ja pian taitoluistelujaostomme viettää 13. vuosipäivää!

Jaosto toimi aiemmin nimellä Kouvolan Jäätaiturit (KouJT), mutta kaudesta 2016-17 alkaen uusi nimi KooKoo Jäätaiturit (KKJT) sekä logo otettiin käyttöön.

KKJT:ssä voit luistella harrastus- tai kilpailumielessä. Seurassamme on tarjolle jokaiselle sopivia yksinluistelu-, muodostelmaluistelu- ja harrasteryhmiä.

Tavoitteenamme on tarjota Kouvolan seudun taitoluistelijoille parasta mahdollista valmennusta sekä monipuolisia kokemuksia hienossa lajissa, jossa yhdistyvät urheilu ja taide. Harrastamisen tulee olla mielekästä, joten jokaisen luistelijan lähtökohdat ja tavoitteet otetaan KKJT:n valmennuksessa huomioon.

Seura sitoutuu STLL:n sääntöihin ja suosituksiin ja on edistämässä jokaisen oikeutta nauttia urheilusta turvallisesti sekä tulla kohdelluksi tasa-arvoisesti ja kunnioittavasti.

Urheilun epäkohtiin tulee puuttua ja ne pitää selvittää. Jos havaitset urheiluun liittyviä rikkomuksia tai kohtaat muuta epäasianmukaista toimintaa, niin niistä voi ilmoittaa SUEK:lle (Suomen urheilun eettinen keskus) tai Et ole yksin (Väestöliitto) linkkien kautta.

Arvot

PoKLi ry:lle on 9.5.2015 järjestetyssä keskustelutilaisuudessa valittu arvot, joita myös KooKoo Jäätaiturit noudattaa.

1) Avoimuus
"Avoimuus on mahdollisuutta kysyä ja saada vastauksia. Avoimuuteen liittyy rehellisyys ja kahdensuuntainen luotettuna oleminen."

2) Tavoitteellisuus
"Tavoitteellisuus on meille laadukkaan toiminnan suunnittelua, päämäärien asettamista sekä erinomaisuuden ja haaveiden tavoittelua."

3) Yhdessä tekeminen
"Yhdessä tekeminen on oman "kortensa kantamista kekoon" joukkueen ja yhteisön jäsenenä.
Yhdessä tekeminen on hauskan, sosiaalisesti virkeän toiminnan perusta."

4) Keskinäinen arvostus
"Keskinäinen arvostus on meille tasavertaisuutta ja suvaitsevaisuutta kaikkien ihmisten kesken.
Arvostus on myös anteeksipyytämistä ja anteeksi antamista.
Ei ole yksilön epäonnistumisia, on vain liian vähän tukea muilta."